Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brodnica
Menu góra
Strona startowa Przetargi i zamówienia publiczne Zamówienia publiczne Ogłoszone
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTWARDZANIA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY BRODNICA - Ogłoszone, menu 147, artykuł 752 - BIP - Gmina Brodnica”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszone

ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTWARDZANIA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY BRODNICA

data: 2015-01-20
typ: Ogłoszone
numer sprawy: GKGN.271.1.2015.PW
rodzaj: Dostawy
tryb: Przetarg nieograniczony
przedmiot:

 

 

ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTWARDZANIA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY BRODNICA

 

 
 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.brodnica.ug.gov.pl


Brodnica: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTWARDZANIA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY BRODNICA
Numer ogłoszenia: 13538 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brodnica, ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4941612, faks 56 4941640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTWARDZANIA GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY BRODNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów do utwardzania gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Brodnica: 1) kamień kliniec 0 - 32 mm w orientacyjnej ilości 250 ton, 2) kruszywo betonowe 0 - 70 mm w orientacyjnej ilości 2.500 ton, 3) żwir zagliniony (skrywa - mieszanina minerałów 0 - 32 mm w tym co najmniej 25% frakcji powyższej 20 mm) w orientacyjnej ilości 3.200 ton. Przewiduje się możliwość zmiany ilości poszczególnych materiałów o +/- 30 %, co będzie wynikało z faktycznych potrzeb zamawiającego. Dostarczanie ww. materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie telefonicznego zlecenia Zamawiającego w terminie zaproponowanym przez wykonawcę (nie dłuższym jak 72 godziny od momentu zgłoszenia zamówienia), którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przy czym jedno zlecenie będzie obejmowało zakup, dowóz i rozładunek co najmniej 12 ton materiału. Dokładne miejsce dowozu oraz sposób rozładunku materiału Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40-8, 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jednym środkiem transportu samowyładowczym o ładowności co najmniej 12 ton
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek spełnia wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa kamienia klińca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kamienia klińca 0 - 32 mm w orientacyjnej ilości 250 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Termin dostawy - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa betonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kruszywa betonowego 0 -70 mm w orientacyjnej ilości 2.500 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Termin dostawy - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa żwiru zaglinionego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa żwiru zaglinionego (skrywa - mieszanina minerałów 0 - 32 mm w tym co najmniej 25% frakcji powyższej 20 mm) w orientacyjnej ilości 3.200 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Termin dostawy - 10

 

 

Pobierz załącznik:

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Odpowiedź na zapytanie dotyczącego postępowania przetargowego

Metryka

sporządzono
2015-01-20 przez
udostępniono
2015-01-20 00:00 przez Sławomir Czubiel
zmodyfikowano
2015-01-28 08:26 przez Czubiel Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1000
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.