Porządek obrad XXVI Sesji Rady Gminy Brodnica w dniu 21 kwietnia 2017 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art 20 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2016 poz. 446) zwołuję na dzień 21 kwietnia 2017 r. (piątek) o godz. 13:00 XXVI Sesję Rady Gminy Brodnica, która odbędzie się w Urzędzie Gminy Brodnica, ul. Mazurska 13, 87-300 Brodnica. [pobierz]
Porządek obrad:
1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
2. Wyznaczenie Sekretarza obrad sesji.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) wniesienia odpowiedzi na skargę Pani Violetty Stemickiej - Twarogowskiej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, [pobierz]
b) zmieniająca Uchwałę Rady Gminy Brodnica w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brodnica na 2017 rok, [pobierz]
c) w sprawie udzielenia dotacji Województwu Kujawsko - Pomorskiemu na realizację zadania pn. „Przebudowa skrzyżowania ul. Dębowej z drogą wojewódzką nr 544 w km 3+343 - 3+520 w miejscowości Cielęta”, [pobierz]
d) w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Parafia w Cielętach), [pobierz]
e) w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Parafia w Gorczenicy), [pobierz]
f) w sprawie przyjęcia "Planu rozwoju sieci dróg gminnych w Gminie Brodnica na lata 2016-2030”. [pobierz]
5. Zapoznanie się z protokołem kontroli Komisji Rewizyjnej. [pobierz]
6. Sprawozdanie Wójta Gminy Brodnica z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w 2016 roku. [pobierz]
7. Raport z wykonania Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brodnica za rok 2016. [pobierz]
8. Interpelacje i zapytania.
9. Sprawy różne, informacje, komunikaty.
10. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna do zwolnienia na ten dzień od pracy zawodowej: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2016 poz. 446).